route 66 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu route 66 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

route 66

Blijf op de hoogte en volg Leanne

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, Williams

Het zal aan het tijdsverschil gelegen hebben, maar iedereen was tussen 5 en 6 wakker.
Het duurde even voordat we weg konden rijden in onze huur auto, die jongen nam er de tijd voor en toen we uit de parkeergarage weg wilde rijden klopte er niks van en konden we weer terug naar boven. Wat er nou was wist die jongen zelf ook niet. Hij schreef een ander nummer op het briefje en daarna was het goed en konden we vertrekken. Ons plan vandaag was om een stuk van de route 66 te rijden.

Onderweg even wat te drinken, eten en een zonnebril voor Sander gekocht bij een supermarkt. Tijdens het afrekenen vroeg de mevrouw achter de kassa of Sander zijn zonnebril wilde showen. We hebben een kortingskaart gekregen wat ons $6,- bespaard heeft.

We zijn in Williams een motel gaan zoeken, al snel vonden we een motel met een kamer voor 4 personen met 2 slaapkamers en 2 badkamers.
Williams is een stadje waar de route 66 door heen gaat, en daar maken ze goed gebruik van het is hier erg toeristisch. Veel muren hebben een schildering met iets van de route 66 er op.

• 31 Mei 2014 - 06:23

Bianca Angelo En Kayleigh :

Hee zus leuk om zo de verhalen al mee te kunnen lezen met wat jullie beleven! Ben blij dat jullie het erg leuk hebben daar! Ook leuk die foto!! We volgen jullie verhalen hoor haha!!
    Heel veel plezier in de USA!

Dikke kus aan jullie allemaal van ons
    Kus Bianca Angelo en Kayleigh

• 31 Mei 2014 - 06:51

Leanne De Lange:

He zus jij bent vroeg wakker. Ja dacht maak steeds n kleine collage van de dag. Ja vandaag was de eerste dag het dorpje waar we slapen is echt alles met route 66. Het motel waar we slapen heeft ook allemaal schilderen uit de jaren dat de route 66 nog helemaal bestond zoals Elvis en Merlin Monroe.

Gek idee eigenlijk dat jij net wakker bent en dat ik zo ga slapen :)
    En dat het bij jou al zaterdag is en bij ons nog vrijdag is.