Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Phoenix

Blijf op de hoogte en volg Leanne

29 Mei 2014 | Verenigde Staten, Phoenix

Om 6 uur ging de wekker, nog een laatste check of we alles hebben. Op naar Schiphol. Bij de gate stond de buurman van Sander en Leanne op het platform om ons uit te zwaaien.

De dag is best snel voorbij gegaan. We waren zo door de emigratie heen en op de luchthaven van Detroit bedacht Sander zich dat hij zijn zonnebril vergeten is, we gaan van de week dus maar even opzoek naar n nieuwe. Op Detroit was WiFi, Leanne kreeg een whats app van de buurman met een foto en een filmpje van het vliegtuig waar wij in zaten.

De vlucht naar Phoenix viel wel tegen er leek geen eind aan te komen, gelukkig waren we zo bij de koffers en konden we naar t hotel. Onze eerste maaltijd in de USA was hoe kan t ook anders een hamburger met frietjes, Ron had kip met een maïskolf. Onze buiken zijn gevuld wij gaan lekker slapen, het is nu pas 8 uur hier, maar in Nederland is het al 5 uur in de ochtend.

• 30 Mei 2014 - 08:10

Yolanda & Kees :

Als jullie dit lezen zijn jullie weer wakker en dus goed uitgeslapen. Dan kunnen jullie vandaag echt gaan genieten veel plezier. Wij gaan zo aan het werk. Ps hier schijnt nu de zon.
    Groetjes. Yolanda & kees

• 30 Mei 2014 - 10:57

Wilma:

Gelukkig zeg nu wordt het genieten liefs Wilma en eric

• 30 Mei 2014 - 19:57

Ans En Hans:

Hoi lieverds jullie zijn er, nu volop genieten van alles wat jullie gaan zien, liefs Ans en Hans.
    Zal wel het laatste berichtje zijn van ons want wij gaan ook op weg.

• 31 Mei 2014 - 06:19

Leanne De Lange:

Iedereen is vannacht wel 1 of 2 x wakker geweest. Hier schijnt ook de Zo'n, het zou 41 graden worden, maar door dat er een windje staat is het goed uit te houden

Jullie ook n fijne vakantie:)