Grand canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Blijf op de hoogte en volg Leanne

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Page

Net als gister waren we vroeg wakker. Om half 8 zaten we aan het ontbijt. Vandaag staat de grand canyon op de planning. We hebben de auto even getankt en daarna zijn we weg gegaan uit Williams.

Aangekomen op de parkeerplaats van de grand canyon vroegen we ons af of we wel goed gereden waren, we zagen alleen maar bosjes. Na nog geen 10 minuten lopen zagen we dat we wel goed waren. Uit het niks was er een enorme kloof van 5000 meter diep vlak voor ons, het was echt een adembenemend uitzicht.

Na de lunch zijn we door gereden naar page waar we overnachten. De weg ging door het gebied van de Navajo indianen, dit was weer een hele andere omgeving, maar ook weer super mooi. De stenen rotsen hadden soms wel 3 of 4 verschillende kleuren, tussen de rotsen liepen wilde paarde en koeien, en hier en daar stonden een paar huisjes/ stacaravans bij elkaar.

We hebben in een echt Amerikaans restaurantje gegeten, hamburger met friet, een grote beker drinken en honkbal op de tv's.

• 01 Juni 2014 - 08:44

Wilma:

Gelukkig dat jullie de kloof gevonden hebben ja het is zeker ook wel warm of zo
    Heeft Sander al lekker gereden
    Jullie hebben een route toch
    Liefs wilma

• 01 Juni 2014 - 10:55

Kees&yolanda:

Jullie hebben weer heel wat gezien van jullie avontuur door Amerika. Wij hopen dat jullie na een goede nachtrust vandaag weer verder genieten 'Xxx kees en yolanda

• 01 Juni 2014 - 15:22

Leanne De Lange:

De warmte viel in de grand canyon er mee. Er stond n windje waardoor het een prettig wandelen was. In page was de temperatuur wel hoger stond er minder wind,
    Die kloof was echt enorm eb zo uit het niks heel bijzonder!!

Het slapen hier gaat ook steeds beter minder vaak en minder lang wakker vandaag gaan we naar antelope canyon, het schijnd heel mooi te zijn foto's en verhaal zetten we er vanavond op als we in het volgende motel zijn aangekomen,
    Liefs van ons allemaal

• 01 Juni 2014 - 17:28

Jet:

Sander heeft heerlijk gereden gisteren de
    hele dag. We hebben het erg naar ons zin
    ron zat lekker voorin om fotood te maken.