nigarafalls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Leanne Lange - WaarBenJij.nu nigarafalls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

nigarafalls

Blijf op de hoogte en volg Leanne

19 Juni 2014 | Canada, Niagara Falls

10 jaar geleden regende het toen we bij de niagara falls waren, gelukkig was dan vandaag anders. Het zonnetje scheen en de lucht was blauw!

Vanaf de Amerikaanse kant zijn we in het bootje van maid of the mist gestapt, iedereen kreeg n blauwe poncho, en die was ook wel nodig ook. De boot bleef even voor de half ronde waterval dobberen. Het leek wel of het regende zo veel water kwam er van de mist van de waterval.

Nog even wat foto's gemaakt en toen zijn we naar Canada gelopen.

Vanaf Canada kan je de watervallen een stuk beter zien. In Canada zijn we ook nog door een straat gelopen wat erg op een kermis leek. Sander en Ron hebben een Canadees biertje gedronken en Jet en Leanne een lekkere frozen smootie.

Toen we terug gingen naar Amerika feliciteerde de douanier ons met de overwinning op Spanje en Australië.

's Avonds nog een poging gedaan om mooie foto's van de verlichte waterval te maken, maar het is niet makkelijk vanaf de Amerikaanse kant.

• 20 Juni 2014 - 09:28

Yolanda & Kees:

Nou Sander dat was een lekker watervalletje om even de kunste van een kayak uit te proberen.
    jullie hebben wel weer wat moois gezien. Ik denk dat jullie best nog wel een weekje zouden willen blijven.groetjes van ons
    i

• 20 Juni 2014 - 11:04

Danielle:

Die waterval ziet er wel mooi uit zeg.
    De poncho's staan jullie goed.

Groetjes Danielle