Daytona beach - Reisverslag uit Daytona Beach Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Daytona beach - Reisverslag uit Daytona Beach Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Daytona beach

Blijf op de hoogte en volg Leanne

04 Mei 2016 | Verenigde Staten, Daytona Beach Shores

Vandaag werden we wakker gemaakt door de onweer en de regen. De hele dag heeft het geregend. We zijn ondertussen in Daytona beach en waren van plan om naar de Daytona speedway te gaan alleen waren er vandaag geen tours dus we zijn er voor niks heen gegaan. De hotels zijn ook niet van goede kwaliteit dus het duurde even voor we een hotel gevonden hadden.

Einde van de middag waren de regenbuien even over en zijn we naar een chocolade winkel geweest waar ze een tour hadden langs de fabriek en verschillende gratis samples lekkere maar ook hele vreemde combinaties zoals bacon met chocolade
Daarna even een koffie tentje in geweest waar Sander en Ron tegen elkaar gingen schaken

• 06 Mei 2016 - 08:45

Yolanda & Kees:

Hallo ronjetleannesander
    Jammer van de regen, maar jullie kunnen toch zeggen dat je in Daytona bent geweest. En jullie hebben er ook vast wel iets leuks gezien. Was het wel lekker, die chocolade met bacon?
    Wij zijn toch benieuwd wie nu dat schaak spelletje heeft gewonnen.
    Donderdag(hemelvaartdag) hebben we de verjaardag van Daniëlle gevierd. Dat was gezellig. We konden buiten zitten, want hier is het voorjaar blijkbaar nu ook begonnen.
    Groetjes uit Hoofddorp

• 06 Mei 2016 - 09:35

Jan & Anita:

hoi vakantie gangers
    jammer van het weer bij jullie hier is het nu mooi weer en geniet er nog maar van heel veel plezier daar

groetjes Jan & Anita

• 06 Mei 2016 - 15:42

Leanne De Lange:

Gelukkig was het maar 1 dag regen en schijnt de zon nu weer volop.
    De chocola met bacon vonden wij niet zo lekker maar ach hebben we dat ook is geproefd.
    Het werd ook wel eens tijd dat het zonnetje zou gaan schijnen in Nederland toch