Cocoa beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Cocoa beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Cocoa beach

Blijf op de hoogte en volg Leanne

03 Mei 2016 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

We zijn nog een dag langer gebleven in Cocoa beach dan gepland
Vannacht heeft het flink geonweerd , even dachten we dat ons dagje strand niet door zou kunnen gaan. Maar gelukkig scheen de zon in de ochtend en was weer geen onweer meer te bekennen. Dus na het ontbijt snel de zwemkleding aan, strandbedjes, en parasol en een surf plank gehuurd en ons dagje strand kon beginnen.

Leanne wilde graag surfen en toen kon Sander niet achter blijven en is dus ook op de sufplank gesprongen, hij vond het leuker dan verwacht, alleen toen Sander met de sufplank dicht bij het strand kwam ging hij door zijn enkel. Het water was daar erg ondiep.
Zelfs Ron heeft een poging gedaan aan het begin van de zee.

Net voordat we wilde gaan werden we verras door een tropische storm ( die na 15 minuten van veel wind onweer en veel regen weer over was)

Na het eten nog een ijsje gehaald. 1 bolletje ijs is ongeveer 3 bolletjes in Nederland, daar hadden we even niet aan gedacht dat veel dingen veel groter zijn hier, welcome to America. Sander bestelde als eerst zijn ijsje en dacht ze blijft maar scheppen.
Jet wilde graag wat smaken proeven ook weer zo iets Amerikaans.
Het duurde even voor dat iedereen zijn ijsje op had, maar het is gelukt. Het volgende hotel moet een fitness hebben zodat we dat grote ijsje er af kunnen sporten

• 04 Mei 2016 - 07:45

Anita En Jan:

hoi sander leanne jet en ron

jullie vermaken je goed zo tezien leuk om telezen veel plezier en geniet er maar van

groetjes Jan & Anita

• 04 Mei 2016 - 10:02

Yolanda & Kees:

Hallo luitjes.
    dat was dan een enerverend dagje strand. Kan sander nog wel gas geven met zijn rechter voet? Zo een tropiche storm mee maken is ook wel weer een ervaring.
    het zijn inderdaad wel grote ijsjes, moeten ze hier ook maar doen voor dezelfde prijs.
    nou kees gaat weer aan het werk. Wij wachten weer op het volgende avontuur van jullie.
    Groetjes van ons

• 04 Mei 2016 - 14:21

Leanne De Lange:

He jan en Anita wat leuk dat jullie ook mee lezen.

Gister heeft Ron gereden en Sander loopt een beetje mank. Hopelijk is het snel weer over. Op dit moment is het ook weer aan het onweren dus het is maar goed dat we straks weer verser gaan. Het ijsje was groot maar wel erg lekker. Werkse Kees

• 05 Mei 2016 - 10:55

Ans:

Hoi luitjes,

Weer een enerverende dag gehad van alles wat regen zonneschijn en storm, had het al gehoord van Jet.
    Hoop dat het gauw beter gaat met Sander zijn voet, en vandaag maar wee fijn genieten. kus.