Los Angeles - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Leanne

09 Juni 2014 | Verenigde Staten, Lennox

Er valt niet zo veel te vertellen over vandaag. Het ontbijt bij het motel stelde weinig voor. Er was cornflakes en muffins, het was dus maar goed dat we niet nog een nacht zijn gebleven. Het was weer erg bewolkt, dus we hebben gauw de auto ingeladen en naar Los Angeles gereden.

In Los Angeles scheen gelukkig het zonnetje!
Even lekker gezwommen en in de zon gerelaxt. We hebben zo veel gedaan waardoor we nog niet echt bruin zijn geworden.

• 10 Juni 2014 - 13:34

Paul:

Is L.A. een indrukwekkende stad? Ben benieuwd.

Mochten jullie gaan shoppen en de overbuurman een plezier willen doen:
    Er is in de USA een zeer goed merk van kaneel: KIRKLAND Ground Saigon Cinnamon.
    Grote potten die plm. 2 dollar kosten.
    Mocht je ze tegenkomen en er is nog plaats in de koffers dan houdt ik me aanbevolen voor 2 potten.