highway 1 - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu highway 1 - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

highway 1

Blijf op de hoogte en volg Leanne

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Morro Bay

Er staat n lange rit langs de kust op de planning, maar voor we vertrekken hebben we nog even met Bianca, Angelo en Kayleigh gefacetimed.

Nog even een lunchpakketje gehaald en toen waren we klaar voor de lange rit over de highway 1, dit schijnt een van de mooiste wegen van de USA te zijn. Wij hebben hier helaas weinig van gezien, er was veel laag hangende bewolking. De bewolking hing zo laag dat we op een stuk zelfs boven de wolken waren. Dat was echt gaaf om te zien.

Na een tijd reden we een stukje het binnenland in en hebben we de auto langs de kant gezet en zijn we gaan picknicken. Hier was het zonnig en een stuk warmer dan langs de kust.

Na n half uurtje genieten van de zon en de lekkere broodjes zijn we verder richting het zuiden gereden. De bewolking werd steeds minder en hebben we toch het mooie uitzicht gezien. Wat ze zeggen is waar je kijkt je ogen uit, de kust is prachtig.

Weer een gevecht mee gemaakt, dit keer niet met zwervers maar met zeeleeuwen. De zeeleeuwen probeerde hun plekje te beschermen. Het was leuk om even naar deze beesten te kijken. Ze bewegen op een bijzonderen manier net rupsen. Elke paar meter plofte ze neer en wanneer ze uitgerust waren konden ze weer n paar meter naar voor hobbelen.

We waren van plan om 2 nachten in het motel aan de kust blijven, maar het weer is hier heel bewolkt dus we blijven hier maar een nacht.
Waar we morgen heen gaan is nog een verrassing. Of we gaan een stuk naar het zuiden en blijven aan de kust of we gaan morgen al naar Los Angeles.

• 09 Juni 2014 - 09:19

Stefan En Wanda:

Hey vakantiegangers,
    Wat hebben jullie allemaal leuke dingen meegemaakt en gezien. Als we al die verhalen lezen en de foto's bekijken maken jullie wel wat mee. Ziet er allemaal goed uit. We blijven jullie volgen nog heel veel plezier. Groetjes ook van de kinderen.

• 09 Juni 2014 - 09:36

Wilma:

Leuk te horen dat jullie de zeeleeuwen zien dat vertelde Sandra al dat daar er heel veel waren
    Jammer van de bewolking dat had je daar niet verwacht maar geniet en relaxed want alleen rijden is ook niet alles

Groetjes uit kudelcity

• 09 Juni 2014 - 11:12

Yolanda & Kees:

Het zal ons benieuwen wat het volgende gevecht word. In ieder geval was dit voor jullie minder heftig dan met die zwervers.
    Wij hopen dat wij morgen ook wifi hebben, want dan kunnen we jullie gewoon blijven volgen. We zijn ook benieuwd naar de rest van de belevenissen. Wij gaan lekker in de zon liggen, en zullen minder spannende dingen beleven dan jullie.
    Groetjes van ons.

• 09 Juni 2014 - 13:06

Monique Vd Heide:

Leuk om te lezen en te zien hoe het jullie vergaat daar overzee! Prachtige reis maken jullie, geniet er lekker van. Groetjes van ons!

• 09 Juni 2014 - 17:07

Leanne De Lange:

Vandaag rijden we door naar los Angeles daar is het volgens het weerbericht warmer.
    We hebben gisteravond een hotel geboekt met zwembad dus daar gaan we zeker even relaxen.

Leuk dat jullie ook allemaal soms reageren :) dan weet ik dat ik niet voor niks het dagboek bij hou

Liefs uit een bewolkt stadje langs de Pacific ocean.