Orlando - Reisverslag uit Celebration, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Celebration, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Orlando

Blijf op de hoogte en volg Leanne

06 Mei 2016 | Verenigde Staten, Celebration

Opnieuw rijden we naar Daytona internationaal speedway in de hoop dat er nu wel weer tours zijn, en we hebben geluk.

Met een karretje worden we het hele terrein over gereden. We komen langs de pitline en gaan naar de kamer waar normaal de media zit. Hier krijgen we de instructie video te zien die de coureurs ook te zien krijgen. Wat een hoop informatie... Hoe haal je in? Hoe laat je zien dat je de pit line in gaat. Wat is de max. snelheid in de pit line wat moet je doen als de safety car op de baan rijd en nog veel meer.
Na dat we weten aan welke regels we ons moeten houden gaan we verder naar het prijzen podium voor een winnaars foto.
Nog even de tribune wat is dat groot en hoog. Daytona heeft de grootste tribune bij een racebaan.
De bocht in de racebaan is 30 graden stijl en moet je met minaal 70 Miles per uur door heen anders glij je gewoon naar beneden. 30 graden is best stijl en wij testen even of wij zelf wel kunnen blijven staan.

Onderweg naar Orlando stoppen we bij blue spring state park om te zwemmen. Al bedenken we ons snel als we al die grote vissen in het water zien. Het is wel een mooi natuur gebied.
We besluiten verder te gaan naar Orlando en voor we het weten rijden we een enorme file in.
Ruim een uur later dat gepland komen we aan bij het motel. Gauw de koffers in de kamer en dan opzoek naar een restaurant waar we kunnen eten.
De receptioniste raad ons een all you can eat buffet aan een stukje verder op.
Het was echt niet duur dus Sander had er een hard hoofd in, maar toch wat vlees op zijn bord geschept en ma de eerste paar happen nam hij zijn woorden terug. Ook de rest was het met hem eens het eten is eigenlijk wel goed te doen, zeker vergeleken bij het eten van gister. We eten ons buikje rond maar hebben nog wat plek over gelaten voor een toetje wat een keus. 5 verschillende stukjes taart ijs een chocolade fontein gewoon te veel om te kiezen.

• 07 Mei 2016 - 13:13

Yolanda & Kees:

Hallo allemaal
    Dat is best wel interessant zo een dagje Daytona. Konden jullie niet gaan vissen inplaats van zwemmen? Dan had je ook meteen je eten gehad voor de avond.
    Maar nu hebben jullie idd wel je buik vol met zo'n toetje. Dat word straks weer flink sporten om die kilo's eraf te krijgen.
    groetjes van ons

• 07 Mei 2016 - 16:54

Magda Margaroli:

Hallo daar in the states wat hebben jullie een geweldige dat is alleen genieten en dat doen jullie dan ook.heel veel plezier nog grietjes van hier

• 07 Mei 2016 - 19:52

Wilma:

Hallo luitjes
    Hoe is het daar verder wat zijn de plannen ik ben benieuwd
    Hier alles best ook tropisch warm Gr wilma

• 08 Mei 2016 - 09:58

Ans:

Hoi luitjes.

Jullie vermaken jullie best he? volgens mij hebben jullie aan 3 weken na 3 weken vakantie nodig zoveel als jullie doen genieten jullie maar fijn.
    Hoe is het met de enkel van Sander?
    Fijne moederdag lief zusje, dikke kus.

• 08 Mei 2016 - 22:56

Leanne De Lange:

Na de vakantie idd maar weer veel sporten om van al die kilo's er af te krijgen.
    De verdere plannen zijn naar de westkant van Florida.
    Sander zijn voet is nog niet over. Het is blauw aan de zijkant en tussen 2 tenen. We hebben het nu ingetapet in de Hoop dat dat wat versteviging geeft aan doe spieren

• 08 Mei 2016 - 22:56

Leanne De Lange:

De verdere plannen zijn naar de westkant van Florida.

• 09 Mei 2016 - 01:20

Jet:

Dank je wel zus , hoop dat jij ook n gezellige Moederdag hebt gehad?
    Dikke kus ,