Miami - Reisverslag uit Atlantic Heights, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Atlantic Heights, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Miami

Blijf op de hoogte en volg Leanne

28 April 2016 | Verenigde Staten, Atlantic Heights

Iedereen is vannacht wel een keer wakker geweest.

Op advies van een local zijn we bij een Braziliaans tentje wezen ontbijten. Sander had een strong koffie en n strong breakfast vond de serveerster.

We hebben de bus naar het zuiden van Miami beach genomen. Wat drinken ze grote cocktails op ocean drive. Vol verbazing liepen we er langs. Nog een stuk over het strand gelopen. Om de 500 m staat een lifeguard huisje elk huisje weer in een andere vrolijke kleur.

Rond de middag zijn we met de bus terug gereden naar het hotel om de auto op te halen en naar little Havana te rijden. Little Havana is 1 straat in Cubaanse sfeer. Het viel ons tegen, maar wel leuk om er geweest te zijn. In het domino part staan allemaal tafeltjes waar aan mensen spelletjes doen, kaart spelletjes, schaken maar vooral domino wordt er veel gespeeld.
Even later lopen we langs een café waar live Cubaanse muziek gespeeld wordt en en gedanst wordt. Wat een gezellige sfeer dus wij bleven daar even hangen. En voor we het wisten werd Jet uitgenodigd voor n dansje door n oude Cubaan.

We besloten om na little Havana door te rijden naar de vuurtoren op key Biscane. We waren helaas te laat want de vuurtoren gaat om 5 uur dicht. Dus maar weer terug naar het hotel te rijden om te gaan zwemmen. Eenmaal bij het zwembad aangekomen konden we geen handdoeken meer krijgen want die mogen na 6 uur niet meer gegeven worden.

• 29 April 2016 - 13:02

Zie dat het 3x verstuurd is,
    vooruit nog 1 dan hebben jullie er alle vier 1

• 29 April 2016 - 21:46

Yolanda & Kees:

Hallo vakantiegangers.
    jullie moeten toch echt eerder opstaan als je zoveel op èèn dag wilt doen. Dan ben misschien wel optijd bij de vuurtoren en het zwembad. Maar je kan ook zonder handdoek zwemmen. Met die temperatuur daar ben je toch zo weer opgedroogd.
    jullie vermaken je in ieder geval goed. Geniet ervan. Wij kijken alweer uit naar het volgende verslag.
    groetjesvan ons.