naar Miami! - Reisverslag uit Atlantic Heights, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu naar Miami! - Reisverslag uit Atlantic Heights, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

naar Miami!

Blijf op de hoogte en volg Leanne

27 April 2016 | Verenigde Staten, Atlantic Heights

Het is half 6 als de wekker gaat. Wij gaan naar Miami ! , al besef ik dat niet helemaal want vraag me toch echt af waarom die wekker gaat we zijn toch vrij ?!

Op Schiphol toch even de koffer wegen, ze zullen vast niet zwaar zijn, Jet verbaasde zich al over hoe weinig er in de koffervan Sander en mij zat en toen ze hoorde dat de ene 14 en de ander 11 kilo woog snapte ze er niks van.

Na alle controles kunnen we op zoek naar ons plekje in het vliegtuig voor de komende 9 uur.

Aangekomen in Atlanta worden we gecontroleerd. We mogen het land in! Nu gauw onze koffers pakken om die vervolgens 500 m weer af te geven. Snel door naar onze vlucht naar Miami, wat nog ongeveer 1 uur en 40 minuten vliegen is.

Het is 6 uur locale tijd ( in Nederland dus 12 uur snachts) als we onze koffers hebben. De vakantie kan beginnen!!

Ron en Sander regelen de auto en Jet en ik staan uitgeput bij de koffers te wachten. Een paar dames naast halen ook hun auto op maar als ze vertrekken blijft er een tas liggen, dus Jet spreekt ze er op aan maar die tas is niet van hun.
Dan schrik je toch wel even een tas die onbeheerd achter gelaten wordt. De politie wordt gebeld en komen met de speurhonden de tas onderzoeken. Voordat die er waren, waren wij al op weg naar de auto.

Sander vertelt dat we een jeep hebben. Dus wij opzoek naar een grote jeep, viel dat even tegen de jeep die wij hebben is vast het kleinste model van de jeep, al is hij net zo groot als Ron zijn auto.

Op naar het hotel, nog even wat eten en daarna lekker slapen.

• 28 April 2016 - 10:10

Yolanda:

Hoi luitjes

Zijn jullie alweer waker en uit gerust van de vliegreis ?
    Leuke auto hebben jullie .
    Het is leuk om telezen wat jullie allemaal gaan doen dan blijven wij ook een beetje op de hoogte.
    Nu heel veel plezier.
    Ben benieuwd naar jullie volgende belevenis
    Groetjes kees en yolanda

• 28 April 2016 - 17:45

Magda Margaroli:

Goed begin en nu op naar het genieten.
    Kijken uit naar de volgende aflevering.
    Groetjes

• 28 April 2016 - 19:09

Ans:

Hoi luitjes,

Leuk om te lezen wat jullie al beleeft hebben, een achter gebleven tas, ja dan schrik je toch wel even he?
    Nu zullen jullie wel in de Keys zijn geniet ervan.
    Dikke kus Ans en Hans.

• 28 April 2016 - 21:39

Janine :

Leuk ,ga jullie weer volgen. Geniet en niet te veel achtergelaten tassen vinden hoor.
    Xx janine

• 28 April 2016 - 21:49

Panadero:

Veel plezier met jullie vakantie.
    Enne.... De linker auto is jullie "JEEP" dus.
    Groetsels Paul

• 29 April 2016 - 13:04

Leanne De Lange:

Leuk om te zien dat jullie allemaal mee lezen met onze vakantie!
    We blijven tot vrijdag in Miami en rijden daarna door naar de keys.
    de linker jeep is idd voor de komende 3 weken onze auto.