shoppen en auto's - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu shoppen en auto's - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

shoppen en auto's

Blijf op de hoogte en volg Leanne

15 Mei 2016 | Verenigde Staten, Matlacha Shores

Vandaag gaan de mannen en de vrouwen apart wat doen.

De vrouwen gaan winkelen. Het was een groot winkel centrum helaas waren er een aantal winkels dicht. De grote warenhuizen waren wel open en nog wat winkels. Over 4 uur staan de mannen weer op de parkeerplaats om ons op te halen. Geen tijd te verliezen dus. Met heel wat verwachtingen gingen we op pad. Maar om half 4 waren we al uit gekeken en hadden we minder gekocht dan gehoopt maar goed.

De mannen zijn naar een auto museum met oude Amerikaanse auto's. Enrico was er van overtuigt dat je alleen niet aan de auto's mag komen waar een bordje met don't touch op staat, anders zou het toch op alle auto's staan. Dus hij overtuigde Sander om in een auto te gaan zitten. Dus wat foto's gemaakt en door naar de volgende auto's. Een andere auto waar geen bordje met don't touch op stond deed Enrico de deur van de auto open en voor hij het wist stond er een medewerker naast hem dat dat niet de bedoeling was. Hij mocht niet aan de auto komen. Enrico ging de discussie aan waarom er op sommige auto's wel en op sommige geen bordje stond. Bij het museum was ook een real American diner daar moest natuurlijk een real American broodje gegeten worden. Een broodje mer tonijn en gesmolten kaas en een heerlijke milkshake.

'S Avonds zijn we met ze alle uit eten geweest als afsluiting van het weekend, morgen vliegen Judith en Enrico weer terug naar huis.
Het restaurant was op Pine Island een klein eilandje in de buurt van het huis. Op het eilandje heerste een vrolijke Caribische sfeer. Elk huis had een vrolijk kleurtje dat maakt het eiland heel zomers.
Het was een leuk restaurant aan het water. We hadden goed zich op 2 pelikanen die vis aan het vangen waren. Zag er gaaf uit om te zien hoe ze dat doen. Jet heeft alligator gegeten!! ( Ron en Sander hebben natuurlijk wen stukje geproefd)
En als toetje hadden we 3 verschillende stukken taart waar we met ze 6e van gegeten hebben. Een chocolade met pindakaas taart. Gefrituurde Kokos cheese cake ( je kan het maar verzinnen) en een Key lime pie.

• 17 Mei 2016 - 12:54

Ans:

Ik zie weinig dingen die jullie geshopt hebben maar des te meer eten hahaha.maar wat een combinatie taart, bbbrrr of ik die nou zo lekker vind??????
    Jullie vermaken jullie prima he en geniet nog maar fijn van de laatste dagen wens jullie wel alvast een veilige en goede terug reis liefs.

• 18 Mei 2016 - 17:13

Carla:

Ik zou graag die gefrituurde kokos cheesecake proeven, neem een stukje mee ;-)
    Leuk hoor al die belevenissen die jullie mee maken! Zo te lezen een prima vakantie!

• 18 Mei 2016 - 20:37

Kees&yolanda:

Hallo vakantiegangers

wij lusten ook weln een stukje van die chocolade pindakaas taart lijk ons we lekker
    Heeft die pelikaan dat visje voor jullie gevangen
    Jullie zullen straks af moeten kikken van al die lekker toetjesen taarten

groetjes uit het roekenbos

• 19 Mei 2016 - 14:25

Leanne De Lange:

Ja die Cocos taart kan je zelf toch niet verzinnen. Mee nemen wordt n beetje latig anders hadden we het gedaan.

Dat is wel een beetje de conclusie die je van die dag kan trekken ja Ans. We hebben idd minder geshopt dan gegeten.