bbq en en zwemmen - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu bbq en en zwemmen - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

bbq en en zwemmen

Blijf op de hoogte en volg Leanne

13 Mei 2016 | Verenigde Staten, Matlacha Shores

We hadden vanmorgen bezoek van een salamander. Sander en jet probeerde hem te vangen, maar het beestje kroop onder de koelkast en liet zich voor een lange tijd niet zien. Als we buiten waren ging hij even de boel verkennen en als we dan binnen kwamen schoot hij snel weg.

Judith en Enrico zijn nu ook bij ons. Ze hebben zich snel omgekleed en hebben ook een duik in het zwembad genomen. Ze blijven het hele weekend en vliegen maandag weer terug.

Einde van de middag is het Judith gelukt om de salamander te vangen en heeft hem weer buiten gezet.

Bij het huis is ook een bbq dus Enrico kwam met het idee om op zijn Amerikaans te bbq-en 1 groot stuk vlees er op een gepofte aardappel en salade.

• 15 Mei 2016 - 11:05

Ans:

Heerlijk genieten met zijn allen dikke kus.

• 15 Mei 2016 - 15:52

Yolanda & Kees:

Die salamander zat jullie natuurlijk uit te lachen onder die koelkast. Jullie genieten zo wel nog even lekker van het weer, en van het zwembad. En van de BBQ.
    Hier is helaas de zomer alweer voorbij. Regenachtig en rond de 15gr.
    Groetjes uit Holland.

Het land van NUMMER 1 MAX VERSSTAPPEN