Key West - Reisverslag uit Marathon, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Marathon, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Key West

Blijf op de hoogte en volg Leanne

30 April 2016 | Verenigde Staten, Marathon

Onderweg naar Key West kom je veel onbewoonde eilandjes tegen.

In Key West we hebben het einde van high way 1 gezien. Het laatste bereikbare eiland heeft een erg leuke sfeer. Elk huis heeft een andere kleur.

Natuurlijk wilde wij net als veel andere toeristen op de foto bij het meest zuidelijkste puntje dus gingen Ron en Leanne in de rij staan.

Er was een bedden race door een van de straten in Key West, wij waren best nieuwsgierig dus wij even blijven kijken. Er werd met deze race geld ingezameld boor aids.

Op de terugweg zijn we bij de 7 Miles brug gestopt om wat foto's te maken.

Benzine kost hier een derde van wat we in Nederland betalen. De tank zit weer vol dus morgen kunnen we weer een stuk rijden richting het noorden van Florida

• 01 Mei 2016 - 14:54

Erick:

Hoi allemaal leuk weer om al de avonturen te lezen die jullie beleven .
    Goede reis weer verder

• 01 Mei 2016 - 18:21

Wilma:

Vandaag eindelijk mooi weer hier dus op naar Scheveningen maar nog leuke huisjes gezien

• 01 Mei 2016 - 19:27

Ans:

Fijn dat jullie zo genieten,

• 01 Mei 2016 - 20:49

Yolanda & Kees:

Hallo luitjes
    Wij zijn benieuwd hoe zo een bedde race gaat, je moet toch kunnen sturen met zo`n bed. En hebben jullie nog lang in de rij moeten staan?
    Neem ook even een tankie benzine mee in je koffer.
    Wij wachten weer op het volgende verslag. Dan zal het bij ons al maandag zijn, en gaan we alweer aan het werk.
    groetjes ons

• 01 Mei 2016 - 23:46

Erna:

Hoi globetrotters wat een belevenis zo'n reis.
    Heel veel plezier de komende weken.
    Liefs Erna

• 02 Mei 2016 - 04:34

Leanne De Lange:

Gelukkig is het in Nederland ook al wat beter weer aan her worden.
    Met een bedden race kunnen de idd niet sturen dus het was veiliger als je op de stoep ging staan ipv op de weg. Uiteindelijk viel het ook wel mee hoelang we in de rij moesten staan bij het meest zuidelijkste puntje.
    Tja een randje benzine gaat hem niet worden andere wensen?