visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

visalia

Blijf op de hoogte en volg Leanne

04 Juni 2014 | Verenigde Staten, Visalia

Gister avond hebben we gegokt, we snapte alleen niet zo goed hoe de gokkast werkte dus we zijn er snel mee gestopt.

Ons ontbijt vanmorgen was pancakes. Het was echt heel lekker en heel veel leanne had nog de helft van haar pancake over en dat hebben we in een doggybag mee genomen. Sander kan er niet aan wennen hij blijft zich verbazen. De ober vroeg steeds of we nog wat drinken wilde, maar omdat we een lang stuk gingen rijden leek het ons geen slim idee. De ober had daar een oplossing voor, hij gaf ons allemaal drinken in een mee neem beker.

We hebben 566 Km gereden vandaag. Onderweg weer veel mooie vrachtwagens gezien, het is alleen best lastig om er een foto van te maken.
We hebben ons vandaag ook voorbereid op de trip van morgen. Morgen gaan we naar sequoia national park, daar staan de grootste bomen van de hele wereld.

• 05 Juni 2014 - 20:29

Yolanda&kees :

Kan je daar ook een kerstboom uitzoeken dan hahaha.
    Hebben jullie de doggybag al leeg gegeten. Want als je daar gaat boompie klimmen krijg je vast
    wel trek. Genieten jullie er maar weer lekker van.
    Wij zijn de dagen tot onze vakantie aan het aftellen.
    groetjes

• 06 Juni 2014 - 00:25

Danielle:

Hallo daar volgens mij genieten jullie wel?
    De pancakes zagen erg heerlijk uit
    Veel plezier in het sequoia national park
    Geniet maar lekker van jullie vakantie en van het mooie weer.
    Groetjes Daniëlle

• 06 Juni 2014 - 07:15

Leanne De Lange:

Hoi Kees en Yolanda ,
    Nog even en dan hebben jullie ook lekker vakantie!!
    Het is niet mogelijk om in die bomen te klimmen en eerlijk gezegd is dat ook wel een beetje hoog.
    Die komen waren echt enorm ik voelde me net een dwerg.

Hoi Danielle
    Wat leuk dat je gereageerd heb :) wij hebben het hier erg naar ons zin. En de pancakes smaakte heerlijk, alleen een beetje veel, maar alles is hier veel en groot.

Liefs van ons allemaal