Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Leanne

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag was de warmste dag tot nu toe, het was ongeveer 40 graden.

Voordat we naar Las Vegas gingen zijn we eerst bij Vally of fire State park geweest, de rotsen is dit park zijn rood kleurig. Ook zijn we even bij de Hoover dan geweest gelukkig waaide het daar.

Gister met opa en oma gesproken, zij vertelde dat er heel veel te zien is in Las Vegas en we hebben afgesproken om vanavond bij hun te gaan BBQ-en.
Het was erg gezellig ik denk dat mijn opa de lekkerste hamburgers van de USA kan bakken.

Vannacht slapen we in hotel Excalibur. Echt een groot hotel, het eerste dat je ziet als je binnen komt zijn de gokkasten. Het inchecken duurde hier wat langer dan bij de anderen hotels we zijn niet die enige die hier slapen ;)
De heren zijn de koffers gaan halen en de dames bleven in de rij staan.
We hebben een up grade gekregen voor de kamers. We zitten op de 23ste verdieping

In de avond hebben we ongeveer 3 uur gewandeld langs de stip, je komt hier ogen te kort. Las Vegas is een indrukwekkende stad vooral 's avonds als alle lichtjes branden.
Overal lopen bijzonderen mensen, we kwamen meiden tegen die bijna niks aan hadden, captain Jack Sparrow, Elvis, dr. No en heel veel zwervers.

We hebben vandaag lang niet alles gezien gelukkig hebben we morgen nog een dag in Las Vegas!

• 03 Juni 2014 - 22:45

Yolanda & Kees:

Hallo ronjetleannesander
    Zijn jullie niet verbrand met die temperatuur? En was de bbq geslaagd?
    Niet teveel gokken hoor in die stad. Want als je je geld verliest moet je de reis afbreken
    en dat zou zonde zijn. Aan de andere kant, als je wint kanje wat langer blijven. Het is en blijft dus gokken.
    Nog veel plezier daar. Groetjes van ons

• 05 Juni 2014 - 02:07

Leanne De Lange:

He we hebben een gokje gewaagt, maar we snapte het niet zo goed dus zijn er snel mee gestopt.

De bbq was erg gezellig . En gelukkig zijn we nog niet verbrand. We gaan nu richting het Noorden dus we hopen dat het een beetje afkoelt

Xx