bij Judith en Enrico - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu bij Judith en Enrico - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

bij Judith en Enrico

Blijf op de hoogte en volg Leanne

11 Juni 2014 | Verenigde Staten, Dublin

De wekker ging vroeg, even douche, aankleden tassen inpakken en op naar de luchthaven.
In de rij gaan staan om in te checken. Waren we eindelijk aan de beurt, moesten we naar een andere rij special service maar waarom snapte we niet echt.
Weer 20 minuten in de rij gestaan, gelukkig konden we hier wel inchecken. Het probleem was dat er spaties in de achternaam zitten.

Ron was vandaag speciaal, als enige hoefde hij zijn schoenen niet uit. Wat daar de rede van was weten we niet, maar het stond op zijn ticket. De rest moest wel zijn schoenen uit bij de security check.
De vlucht ging best snel voor bij, film gekeken, geslapen en n spelletje gespeeld.

Na dat we geland zijn liepen we naar de bagageband om de koffers te halen, als verrassing zaten Judith en Enrico bij de koffers. Jet had ze eerst niet eens door en liep ze zo voor bij. We waren verrast om hun daar te zien, in Nederland kan je niet verder dan de aankomst hal.

Bij Judith en Enrico hebben we de koffers in de kamers gezet en zijn we een hamburger gaan eten in een soort eet café. Daarna nog een ijsje gehaald. De ijssalon had alleen maar bijzonderen smaken even wennen, maar wel lekker.

Judith en Enrico hebben veel plannen voor de komende week om te doen. Morgen gaan we naar de outlets.

• 12 Juni 2014 - 08:49

Bianca Angelo En Kayleigh :

Hee zus
    Goed om te lezen dat de vlucht goed gegaan is! Zag al een foto voor bij komen op Facebook bij Judith!! Erg leuk! Nog anderhalve week en dan zit t er al weer op voor jullie! Maar jullie hebben nog veel plannen zo te zien!! Na heel veel plezier en veel plezier met shoppen!!

Dikke kus en groetjes xxxxx

• 13 Juni 2014 - 08:28

Kees En Yolanda:

Hoi luitjes

fijn dat jullie goed zijn aan gekomen in ohaio
    en niet te veel schoppen want anders past het niet in de koffer
    Genieten jullie nog maar lekker van julllie vakantie
    wij vermaken ons ook prima wij zijneen beetje verbrand hebben gisteren een dagje in de schaduw geleggen

groetjes aan allemaal

kees en yolanda