Sanibel Island - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Sanibel Island - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Sanibel Island

Blijf op de hoogte en volg Leanne

12 Mei 2016 | Verenigde Staten, Matlacha Shores

Na een nacht in het huis is onze mening een beetje veranderd. Het bed van Sander en Leanne is heel hard het lijkt wel of je op een plank slaapt. De deur van hun slaapkamer gaat niet dicht, maar met een slipper er tussen lukt het wel. De douche liep niet echt door. Toch maar even de eigenaar een berichtje gestuurd.

Het was vandaag een beetje bewolkt maar toch 30 graden. Sander vond het wel weer om te gaan shoppen of iets actiefs te gaan doen. Shoppen hadden de mannen geen zin in dus dan maar iets actiefs. We zijn naar sanibel Island gereden om schelpen te gaan zoeken op het strand. Het is een kort strand maar ligt vol schelpen. Sander trapte op het strand bijna nog op een krap en doordat Leanne hem weg trok ging hij weer door zijn voet en loopt nu weer een stuk manker. Aan het einde van het strand stond nog een vuurtoren waar we ook even zijn wezen kijken maar dat wat niet heel erg bijzonder

Na wat boodschappen zijn we terug naar het huis gegaan. Op geven moment ging de bel. Dus we keken elkaar een beetje verbaast aan. Dus Jet ging open doen. Toen stond de propety manager voor de deur en kwam kijken naar alle gebreken de douche loopt nu al wat beter door. Echt een aardige man die ons van alles over de omgeving vertellen. En dat bed waar Sander en Leanne op slapen tja dat is n shity bed zoals hij het noemde. Hebben wij weer. Morgen komen Judith en Enrico die kunnen we ook niet op dat shity bed laten slapen. Het is best warm de dekens gebruiken we niet en Jet kwam met het idee om die op het bed te leggen zodat het toch wat zachter ligt.

Op tv hier is zo vaak reclame bijna elke 5 minuten. Dat is volgends Sander zodat ze snel elke keer weer een nieuw glas cola en een zak chips kunnen pakken.

• 13 Mei 2016 - 11:24

Yolanda & Kees:

En toen waren jullie gezellig met zijn zessen.
    Het zal best gezellig zijn, en met al die reclame op de tv zal er best wel veel cola en chips doorgaan. Hopelijk ligt het bed van sander en leanne nu wat lekkerder.
    Het huis ziet er op de foto wel groot en lux uit. Is er ook zo`n grasmaaier waar je op kan zitten?
    Hebben jullie al een duik in het zwembad gedaan?
    Is sander eigenlijk langs een dokter geweest met zijn voet? Misschien is er wel iets gebroken of gescheurd!
    Een foto maken kan waarschijnlijk geen kwaad.
    Groetjes Yolanda en Kees

• 13 Mei 2016 - 15:17

Danielle:

En gaan alle schelpen mee naar huis, zullen de koffers wel zwaar worden.
    Pas maar op met je voet Sander, straks kom je nog in een rolstoel naar huis.
    Gaan jullie de komende dagen nog leuke dingen doen?
    Ook de groetjes van opa en oma. Oma roept dat jullie voorzichtig moeten doen.

groetjes van mij

• 13 Mei 2016 - 16:23

Ans:

Heel erg veel plezier geniet ervan dat doe ik van jullie verhalen.
    En Leanne gewoon lekker tv kijken hoor,
    Ja Sander is niet zo gek om een foto te laten maken van je voet hoor.
    liefs Ans en Hans.