villa cape coral - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu villa cape coral - Reisverslag uit Matlacha Shores, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

villa cape coral

Blijf op de hoogte en volg Leanne

11 Mei 2016 | Verenigde Staten, Matlacha Shores

Gister hadden we nog niet ontdekt wat het wachtwoord voor het internet maar het is ons gelukt.

Sorry voor iedereen die klaar zat om het verhaal van 11 mei te lezen maar hier als nog wat we gister gedaan hebben.

Om 11 uur moesten we uitchecken en pas na 5 uur mochten we het huurhuis in en het was maar anderhalf uur rijden.
De koffertjes mochten we in het hotel laten staan dus konden wij even naar siësta beach. Het zand daar was heel wit en heel fijn van structuur het leek wel op bloem en poedersuiker door elkaar. Maar wel heel goed bouw zand. Het strand was heel druk en heel warm dus we zijn na een korte strand wandeling maar terug gegaan naar het hotel hebben ons zwemkleding aangedaan. Na de middag zijn we naar cape coral gereden want daar staat het huis dat we gehuurd hebben. Op het oog ziet het er prima uit.
Het wordt hier snel donker en een avond wandeling zit er niet echt in in deze buurt. Dus savonds de tv maar aangezet, want echt spelletjes hebben we ook niet bij ons.
Thuis kijkt Leanne altijd Chicago fire. Hier kan je ondemand veel afleveringen zien. Zelfs afleveringen die in Nederland nog niet zijn. De rest keek gezellig mee en was verkocht. Dus de rest van de week zullen we vast nog wat afleveringen kijken.

• 12 Mei 2016 - 18:57

Kees&yolanda:

Hallo vakantie gangers

Jullie hebben al heel veel gezien en gedaan en beleeft.
    Het is leuk om telezen.
    Wij zijn benieuw wat jullie nu nog allemaal gaat doen de laaste week.
    hoe gaat het nu met de voet van Sander?
    En leanne je gaat toch niet op vakantie om tv tekijken haha
    Hier is alles goed.
    wij kijken uit naar het volgende verhaal

groetjes (pa) Kees & (ma) Yolanda

• 12 Mei 2016 - 19:02

Danielle:

Hallo luitjes jullie hebben al een hoop gezien en beleefd.
    Heb geen zandkasteel gezien op het mooie witte strand.
    Weet wel een leuk spelletje voor jullie:verstoppertje in het donker.hi hi
    veel plezier nog de laatste dagen van jullie reis.

groetjes van mij

• 13 Mei 2016 - 05:04

Leanne De Lange:

Wij zijn ook wel benieuwd wat we nog gaan doen de komende week.
    Met Sander zijn voet gaat t niet echt. Na de vakantie gaat hij even langs de fysio.