Orlando - Reisverslag uit Celebration, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Celebration, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Orlando

Blijf op de hoogte en volg Leanne

07 Mei 2016 | Verenigde Staten, Celebration

Vandaag gaan we shoppen!! Wat ongelofelijk veel winkels heeft die shopping outlet in Orlando!!

We zijn wel wat gewent door 2 jaar geleden maar de outlet van Victoria secret verbaasde Jet en Leanne toch weer. Die was echt mega groot!! En de korting die gegeven werd was ook echt ongelofelijk veel.

Sander had bij de eerste Nike outlets geen schoenen vinden maar gelukkig zitten er nog een stuk of 5 in Orlando en kissimmee.

Na al dat winkelen zijn we naar old town gegaan. Op vrijdag en zaterdag staat de hele straat vol met oldtimers. Ron en Sander vonden dat stiekum leukers dan winkelen.

Bij het avond eten kreeg Sander zijn eten later dan de rest. Zelfs de manager kwam haar excuus aanbieden, en Sander zijn eten hoefde we daarom ook niet te betalen.

• 09 Mei 2016 - 01:22

Jet:

Ik denk dat we nog niet uitgeshopt zijn , we hebben nog wel n paar dagen , dus wie weet ,

• 09 Mei 2016 - 09:20

Yolanda & Kees:

Sander heeft ook wel veel geluk deze vakantie. Eerst zijn voet, en nu met het eten. Kees geeft Ron en Sander wel gelijk om die Oldtimers leuker te vinden. Uiteindelijk kan je thuis ook shoppen (hahaha), maar die Oldtimers die je daar ziet kom je hier niet tegen.
    Vrouwen zien dat weer anders natuurlijk.
    Groetjes ons

• 09 Mei 2016 - 13:38

Leanne De Lange:

Nee het zit Sander niet echt mee.
    Die auto's waren ook echt wel heel gaaf. Sander kijkt vaak van die programma's dat amerikaanse oltime auto's worden opgeknapt en zo, en nu zie je heel van dat soort auto's bij elkaar wat natuurlijk heel leuk is. Er bleven ook maar auto's bij komen. Er reed n oldtimers voor bij en toen zei Sander zo hoort n auto nou te klinken.

En ja shoppen kan je in Nederland ook daar heeft Kees helemaal gelijk in maar helaas hebben wij geen Victoria secret in Nederland en die bh's zitten echt heel lekker en blijven heel lang goed.

Straks als we bij de villa zijn gaan wij ( jet , Leanne en misschien Judith) nog wel een keer shoppen en kunnen de mannen wat anders doen.

• 09 Mei 2016 - 18:57

Oma :

leuke dingen zijn jullie aan het doen
    veel plezier met zijn allen
    groetjes oma