niagara falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu niagara falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

niagara falls

Blijf op de hoogte en volg Leanne

18 Juni 2014 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Het was vandaag tijd om door te reizen naar de niagara falls. We hebben een leuke tijd gehad bij de familie Margaroli!

Uit het niks begon er iets oorverdovend te piepen, het was Sander zijn telefoon. Het was een noodoproep dat we ons in een overstromingsgebied bevonden. Niet veel later kregen Ron en Leanne het zelfde berichtje. Gelukkig zijn we geen overstroming tegen gekomen.

Na ongeveer 560 km, een stuk of 18 politie auto's langs de weg, 5 uur in de auto, veel mooie vrachtwagens en een lunch bij de lachende gele M en de Subway kwamen we aan bij ons hotel.
We hebben veel hotels gezien, maar dit hotel behoort wel tot een van de minst mooie, maar wie weet maken ze morgenochtend alles goed met het ontbijt.

De niagara falls zijn lastig te zien vanaf de Amerikaanse kant. We wilde na het eten op het uitkijkpunt gaan staan, maar het was helaas al gesloten.
We hebben spareribs en hamburgers gegeten hij hard rock café, en zijn daarna bij de verlichte waterval gaan kijken, het was ondertussen gaan regenen en de kleur bleef hangen op geel, dus we besloten terug naar het hotel te gaan. Toen we er bijna waren werd er vuurwerk afgestoken, we zijn toch even blijven kijken.