weekend ohio - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu weekend ohio - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

weekend ohio

Blijf op de hoogte en volg Leanne

15 Juni 2014 | Verenigde Staten, Dublin

Zaterdag 14 juni.
Na een heerlijk en gezellig ontbijtje van vers gebakken pancakes is iedereen zijn eigen gang gegaan.

Judith, Jet en Leanne zijn naar de winkels geweest. Bij de toys are us little people poppetjes en bij de macy's een korte broek gekocht.

We zijn ook weze kijken voor jurk voor Leanne, maar er is zo veel keus dat maakt het heel moeilijk.

De mannen hebben eerst de tuin netjes gemaakt, Enrico maaide met de groter maaimachine, Ron was de hoekjes met een anderen grasmaaier netjes aan het maken en Sander blaasde alles van het pad af.

Na een ochtend hard werken zijn Sander en Enrico gaan kajakken op de rivier achter het huis. Ron heeft de mannen weg gebracht een stuk tegen de stroming in en is daarna nog wat dingetjes gaan maken.

Rond de lunch was iedereen weer thuis en heeft Judith heerlijke sandwiches gemaakt.

Nog even na genieten van de dag in het zonnetje.

Zondag 15 juni

We zijn met ze 4re naar outlet winkels gegaan, iedereen ging met iets leuks naar huis,
Thuis op het terras genoten van een wijntje en een chippie met z'n allen.

Na het eten zijn we naar een ijssalon gereden voor n lekker groot Amerikaans ijsje.

Judith en Enrico hebben een hottube waar Sander, Jet en Leanne even in zijn geweest. Toen we er uit kwamen waren we helemaal zen. Wat zullen wij lekker slapen!

• 16 Juni 2014 - 09:50

Paul:

Hopelijk hoefde Sander niet zelf te blazen?

Lekker een beetje relaxen is ook wel fijn.

Groetjes
    Paul.

• 16 Juni 2014 - 11:29

Danielle:

Pas maar op met al dat shoppen straks hebben jullie een extra koffer nodig.
    Lijkt me heerlijk zo'n hottub!
    Groetjes Daniëlle

• 16 Juni 2014 - 14:46

Leanne De Lange:

Hahah Paul nee Sander had n bladblazer.

Ja Danielle we hebben al n extra handbagage koffer die we van me tante mogen lenen;)

• 16 Juni 2014 - 23:19

Yolanda&kees:

Als jullie te veel bagage hebben voor de terugreis kan sander dat altijd nog met schiphol express regelen whahaha.
    veel plezier met het shoppen.
    Hoe vond Sander het met de kayak? Geen waterval tegen gekomen?
    veel plezier nog, en geniet nog maar veel, want voor je het weet is het zaterdag.
    groetjes van Cran canaria