donderdag en vrijdag in ohio - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu donderdag en vrijdag in ohio - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

donderdag en vrijdag in ohio

Blijf op de hoogte en volg Leanne

13 Juni 2014 | Verenigde Staten, Dublin

Even een berichtje van 2 dagen we doen lekker rustig aan dus er is weinig te schrijven.

Gister hebben we geluncht bij de foodtruck van Judith en Enrico. Het eten was echt heerlijk!!
Het was een klein stukje rijden naar het winkelcentrum. We zijn langs de Apple winkel geweest, wat kledingwinkels bekeken, Jet heeft bij the bath en body works rond gekeken en geroken er waren heel veel verschillende bodylotions.
Jet en Leanne hebben een lange tijd rond gelopen in de Victoria Secret.

Vandaag zijn we naar de dierentuin in Columbus geweest. Het was net als alles hier in de USA groot. We hebben ongeveer 7 uur rond gelopen daar. Er waren zo veel leuke dingen, teveel om op te noemen. De leukste dingen waren dat we lorrekeets gevoerd hebben en de giraffen. De giraffen hebben sinds 2 weken een nieuw verblijf.

Na 7 uur lopen waren we er wel klaar mee, we hebben pizza gehaald en de voetbal aangezet. We hadden het opgenomen en niemand mocht op zijn telefoon kijken omdat de wedstrijd al gespeeld was. Judith en Daniël wisten de eindstand wel al. Daniël had de wedstrijd zelfs al gezien.
De Hollanders waren heel blij met de 1-5 !!!

• 14 Juni 2014 - 07:52

Stefan Hilgen:

Wat een leuke verslagen en mooi foto´s. Heel veel plezier nog ,
    Groetjes vanuit Nieuw Vennep

• 14 Juni 2014 - 09:35

Paul:

Oooooh Victoria Secret, spannend hoor.
    Nou Ron en Sander pas maar op!

Foodtruck zag er leuk uit, kan zo op het "Rollende Keukens" festival in Amsterdam.

Zelfs ik heb voetbal gekeken, mooi begin van het WK.

Veel plezier,
    Paul

• 14 Juni 2014 - 17:04

Danielle:

Leuke foto's.
    Leg dat jullie sommige dieren eten konden geven. Zou wel een dierentuin voor mij zijn.
    Gaaf he die wedstrijd eerste doelpunt van nl was erg mooi .
    Veel plezier verder.

Groetjes Danielle

• 15 Juni 2014 - 08:42

Kees En Yolanda:

Wij hebben weer even wifi

leuke foto's van de dierentuin en verslag kees heeft ook voetbal gekeken

gnieten jullie er maar lekker van de dingen die jullie nog gaan doen bij Judith en Enrico

groetjes van af de kanarie pieten