Los Angeles - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Leanne

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Lennox

We wilde met het openbaar vervoer naar Hollywood boulevard, maar dan waren we anderhalf uur onderweg. We hebben de auto maar gestart en toen waren we er in een half uurtje.

Er liggen heel veel sterren op de walk of Fame. Ik denk dat wij de helft van wat daar ligt niet eens kennen. Het was zoeken naar mensen die wij kennen.

Ron had een hele bijzondere trap gevonden. De trap treden leken op piano toetsen en het leukste was dat wanneer je op een tree ging staan je een toon hoorde.

Er was een plek op Hollywood boulevard waar we de sign van Hollywood konden zien, alleen een beetje ver weg. We zijn in de auto gestapt om de letters van iets dichter bij te bekijken.
Na dat we dat gezien hadden zijn we naar Santa Monica beach gereden.
We zijn niet lang gebleven, want we hadden geen strand spullen mee. Vanmorgen was het bewolkt dus we hadden er geen rekening mee gehouden dat het zonnetje nog zou gaan schijnen.

Vanmiddag hebben we de auto weggebracht want dan hoeven we dat morgen vroeg niet te doen. We vliegen morgen rond 10 uur naar Ohio.

Terug in het hotel hebben we lekker op het balkon gezeten en uitgerust van de drukke afgelopen dagen.

• 11 Juni 2014 - 10:21

Danielle:

Hallo daar Hebben jullie nog bekenden gevonden op de walk of fame.
    Leuk zo'n piano trap.
    Goede vlucht naar Ohio!