San Francisco - Reisverslag uit Valencia Gardens, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit Valencia Gardens, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Leanne

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Valencia Gardens

Het duurde even voor dat we de op stap halte voor de hop on hop off gevonden hadden. We wilde in de buurt van het hotel opstappen maar er was geen duidelijke halte, we zijn toen maar door gelopen naar het officiële begin punt.

In de bus hebben we veel van de stad gezien. Halverwege over gestapt op een andere line, deze line ging over de golden gate bridge. Op de brug stond heel veel wind gelukkig hadden we een jas bij ons.
Na de rond tour zijn we naar alomo square gegaan, naast het park staan de painted lady's. Ze worden gerestaureerd dus we konen het helaas niet heel goed zien.

We zijn gaan eten in een gaybar/ restaurant. Jet vond dat we dat een keer mee moesten maken.
We hadden net ons drinken gekregen en zaten bij het raam. In ene begonnen 2 zwervers ruzie te maken de ene pakte van alles uit tassen en was heel boos tegen de ander, wat er precies was wisten wij niet, maar die man was heel boos. Op geven moment gooide hij kleren en alle spullen de lucht in. Die man draaide helemaal door. Hij probeerde het restaurant binnen te komen, maar 2 werknemers klemde hem bij de deur. Zodra het kon werd de deur opstot gedaan. Die man probeerde zelfs zijn tas door het raam te gooien waar wij zaten, we wisten niet hoe snel we daar weg moesten komen, gelukkig was het raam sterk genoeg, die man probeerde daarna de mensen buiten te slaan met een bord, en voor dat de politie kwam is hij nog geslagen door een stel bodybuilders. De politie had hem gelukkig snel in de boeien, het was allemaal wel heftig. De brandweer maakte de straat schoon. En de ambulance broeders verzorgde de anderen zwerver die ook geslagen was.
Toen dat allemaal weer rustig was zijn we gaan zitten en konden we lekker gaan eten.

• 08 Juni 2014 - 10:34

Paul:

Heftig verhaal van de zwervers. Ik hoop niet dat jullie geschrokken zijn.
    Waren de zwervers gay?
    Complimentje voor Leanne, je schrijft gezellig, erg leuk voor het thuisfront.

Groetjes Paul & Carla

• 08 Juni 2014 - 10:55

Yolanda & Kees:

Dat is een beetje wild west idee habhaha.
    Jullie maken zo wel heel wat mee. Wij zijn weer benieuwd
    naar het volgende verslag.
    Groetjes

• 08 Juni 2014 - 16:39

Leanne De Lange:

Er zijn wel gay zwervers maar of deze het waren zo best kunnen,
    We hadden zelf 2 verhalen bedacht.
    Verhaal 1
    De zwervers waren een stel, gingen uit elkaar, de donkere man wilde de boel verdelen, hij zocht iets wat hij niet kon vinden, dat maakte hem nog bozer een vrouw wilde bemiddelen maar dat ging niet goed, vluchtte bij t café naar binnen en daarom wilde hij daar ook naar binnen.

Verhaal 2
    De ene zwerver dacht dat de anderen zwervers iets van hem gestoten had en ging in alle tassen zoeken. Die vrouw wilde helpen, dat liep uit de hand de vrouw werd het café binnen getrokken.

Maar het mooiste kwam nog, al die kleren en spullen van die man lagen over staat, zodra de man op gepakt was gingen zwevers al azen op zijn spullen en wachtte tot de politie weg was en weg waren zijn spullen.

Dank je wel Paul voor her compliment.

Kees en Yolanda als jullie WiFi hebben op vakantie kunnen we contact houden en anders een hele fijne en hopelijk rustigere vakantie dan de onze :)