las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

las vegas

Blijf op de hoogte en volg Leanne

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het hotel was niet incl ontbijt dus we zijn van morgen de strip op gegaan om ergens te ontbijten. Het was even zoeken want bijna overal kan je alleen maar burgers eten en daar hadden wij geen trek in.
Bij het herley davidson café hadden ze eitjes dus zijn wij daar gaan eten. Bijna altijd krijg je een glas water bij het eten, en hier vulde ze het ook steeds bij. We probeerde t glas leeg te drinken en daarna te gaan, maar ze kwam steeds terug met een kan water, het lukte ons niet om het glas leeg te drinken.
Binnen in het café hangt de zwaarste vlag van Amerika.

Het was best warm om buiten te lopen, gelukkig hadden ze overal nevel daar kon je even afkoelen.
We zijn vandaag weer in veel mooie hotels/ casino's geweest, maar het mooiste hotel was Venezia, het leek net of je buiten liep, maar je liep gewoon binnen. Ze hadden op het plafon wolken geschilderd en er waren gondels waarmee je door het hotel kon varen.

Terug in het hotel even gezwommen om af te koelen en daarna zijn we gaan eten in het hotel. Het was onbeperkt eten en ook onbeperkt toetjes eten er was veel te veel keus en onze buiken waren al snel vol.

Na het eten weer even over de strip gewandeld, het blijft mooi om te zien al die verlichte gebouwen.
Ook maar even in de m&m's winkel geweest, bij binnenkomst kwam de geur van chocolade je tegemoet, maar wel leuk om even te zien,

Misschien dat we straks nog even een gokje wagen met het muntgeld dat we hebben.

• 04 Juni 2014 - 09:00

Wilma Van Dijk:

Hallo

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben wat een stad he Erik en Louise zeiden dat
    Al van al die grote hotels bijna kleine dorpjes

Waar gaan hierna naar toe , rijd het lekker Sander

Groetjes Eric en wilma

• 04 Juni 2014 - 20:26

Bianca Angelo En Kayleigh :

Hee zus
    Was gaaf dat jullie op de strip zijn geweest! Heel erg leuk om zo jullie verhalen te lezen! Ben blij dat jullie het leuk hebben daar!! We proberen van het weekend wel even te FaceTime met jullie!
    Wel warm zeg het weer bij jullie!! Gelukkig word t het weekend ook weer warmer bij ons!

Nou zus heel veel plezier nog in Amerika! Geniet er van

Dikke kus ook papa mama en Sander!!
    Groetjes en veel liefs van ons! Xxxx

• 05 Juni 2014 - 02:17

Leanne De Lange:

He Wilma en Eric.
    Elk hotel heeft zijn eigen thema dat maakt deze stad heel bijzonder.
    Vandaag zijn we naar Visalia gereden. Hier is niets bijzonders, maar morgen gaan we naar sequoia national park. Hier staan de grootste bomen ter wereld. Als we dat gezien hebben rijden we door richting San Francisco, halverwege overnachten we ergens, want het is net te ver rijden.

Sander heeft vandaag de hele dag gereden en het bevalt hem heel goed. Het bevalt me vader ook heel goed dat Sander rijdt.

He zus
    De stip is echt een belevenis, maar wel heel warm we liepen liever door de hotels dan over de straat.
    Misschien dat we zondag kunnen FaceTime-en. Ik denk dat het handig is als wij jullie bellen, want wij hebben niet altijd WiFi.

Xx

• 06 Juni 2014 - 09:10

Paul:

En... hangen er in de casino's inderdaad geen klokken? (zoals bij Expedia verteld wordt).

• 07 Juni 2014 - 05:24

Jet:

Hoi Paul , er hangen inderdaad geen klokken in de casino's en er is ook bijna geen daglicht , alle casino's zijn onderin de hotels , het is heel makkelijk om de weg kwijt te raken , gelukkig zijn wij niet verdwaald. Haha Gr