antelope canyon - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu antelope canyon - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

antelope canyon

Blijf op de hoogte en volg Leanne

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Saint George

Wat is Antelope canyon mooi!!!

We gingen in een soort verhoogde pick-ups naar de canyon, in het begin was het een rustig ritje, maar zodra we offroad gingen werd het erg hobbelig. De gist vertelde ons in de canyon hoe en waar je mooie foto's kon maken. In sommige rotsen kon je gezichten zien die hadden ze vernoemt, er is er een die Abraham Lincoln heet. In anderen rotsen kon je weer dieren zien, zo was er een beer die op zijn achter poten stond en een adelaar.

Na een ritje van 247 km kwamen we aan in St. George. Onderweg een aantal foto's van vrachtwagen gemaakt, Sander heeft Zelfs in een een kijken genomen. De vrachtwagens zijn hier wen stuk groter, er zit zelfs een 2 persoon bed in. De truckdriver kwam uit north Carolina en had in 3 dagen en had ruim 2000 Miles gereden. Hij vertelde dat zijn truck nog een van de kleinste is.

Even de koffers op de kamer gezet en daarna een duik in ons privé zwembad genomen.
De tijd is hier een uur later dan in page, we zijn nu in de staat Utah en daar is een andere tijdzone, en morgen in Las Vegas gaat de klok weer een uur terug.

• 02 Juni 2014 - 07:28

Paul:

Lijkt me idd prachtig om te zien. Ben benieuwd naar de foto's.
    En... gaat Sander nu in de States zijn werk doen?

Veel plezier,
    groetjes Paul

• 02 Juni 2014 - 15:26

Leanne De Lange:

Als je een keer in de buurt bent is het zeker een aanrader!! Wij zijn een uurtje daar geweest. Maar ze hebben ook speciaal fotografie tours dan ben je er een stuk langer en vertellen ze je ook uitgebreid hoe en waar je mooie foto's kan maken, wij waren er rond 10 uur en toen we we uitliepen vertelde die vrouw dat nu in de canyon steeds meer zon komt, dus de foto's zijn dan ook weer anders.

Het is hier best lastig om een visum te krijgen, in Canada is het makkelijker daar komen ze 3000 chauffeurs te kort. Wie weet ooit een keer.

• 02 Juni 2014 - 17:52

Gerrie:

Hoi vakantiegangers,

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reis .
    Jet je weet wat je te doen staat hè met die 1 armige bandit haha
    Veel plezier verder en geniet er van
    Groetjes
    Gerrie xx