vakantiestress - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Leanne Lange - WaarBenJij.nu vakantiestress - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Leanne Lange - WaarBenJij.nu

vakantiestress

Blijf op de hoogte en volg Leanne

25 Mei 2014 | Nederland, Hoofddorp

Druk bezig met het in pakken van de tassen vergeten we niet iets? Handbagage inpakken paspoorten en anderen papieren mee!! De was aan het weg wassen, huisje schoonmaken, nog 3 dagen werken en dan gaan we op vakantie maar de USA!! We hebben er zin in. De reispillen zitten in de tas. Wij zijn er (bijna) klaar voor :)

• 26 Mei 2014 - 01:31

Paul:

Wát, nu al koffers pakken? Je hebt nog drie hele dagen, maar aan de andere kant, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
    Fijne voorbereidingen.

• 26 Mei 2014 - 07:44

Ans En Hans:

Jullie zijn al goed beging ook altijd vroeg hoor met de koffer inpakken.
    Kan jullie de eerste 2 weken niet echt volgen want dan zitten wij op Lanzarote.
    Maar hou wel conctact met Jet. dikke kus.

• 26 Mei 2014 - 19:03

Leanne De Lange:

Ja jo en wat er in de koffer zit verandert nog 3 keer. We moeten helaas nog gewoon werken en nero weg brengen. Sander neemt woensdag morgen de koffers al mee naar hoofddorp dus dan moet het dinsdag avond toch ingepakt zijn

• 29 Mei 2014 - 09:57

Yolanda & Kees:

Hallo vakantie gangers
    Als jullie dit lezen zijn jullie waarschijnlijk al geland. Hoop dat het een voorspoedige vlucht was, en dat de pilletjes en mondspray hun werk hebben gedaan.
    Een heel fijne vakantie en wij zullen jullie volgen.
    Groetjes Yolanda en Kees